2013. augusztus 24., szombat

Apple Ipod Classic 160GB - Jelenlegi ára: 60 000 Ft

Legalább 2 éve vettem ezt az fekete ipod-ot, amit körülbelül 3szor  használtam csak. Minden tartozéka megvan. A fülest egyáltalán nem használtam, mert ettől a típustól fáj a fülem. Ha a kábelek koszosnak tünnének az csak azért lehet, mert nem mindig tároltam őket a dobozban. Garancia már nem érvényes rá. Képernyőn semmi karcolás.
Szeretném kiemelni, hogy 2 kicsi karc található a hátul a jobb felső sarokban, de mivel a fényképezőm már nem tud jól fókuszálni, ezért hiába is csináltam róla képet, értékelhetetlen, így nem tudom ezeket megmutatni képen, ezért tényleg elnézést kérek.


Jelenlegi ára: 60 000 Ft

Az aukció vége: 2013-09-11 20:37
. Apple Ipod Classic 160GB - Jelenlegi ára: 60 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése