2013. június 4., kedd

H&m 2012-es gyönyörű szürke masnis nadrág 36 - Jelenlegi ára: 3 990 Ft

H&m 2012-es gyönyörű szürke magasított derekú szűkülő szárú nadrág vastag masnira köthető övvel, nagyon különleges darab! 36-os, amikor megvettem, még jó volt ám, de most, hogy hordani szerettem volna, már bő a dereka sajnos : ( van a hátulján egy szálhiba (fotóztam) engem nem zavart, hodtam volna így, mert szerintem nem feltűnő, de kérlek ennek tudatában licitálj! Az anyagösszetételt jelző címkét kivágtam, mert arra készültem, hogy hordani fogom és "rossz" helyen volt..
Csere vagy beszámítás az "Erre vágyom" listámon szereplő termékekre lehetséges! Köszönöm!


Jelenlegi ára: 3 990 Ft

Az aukció vége: 2013-06-23 12:29
. H&m 2012-es gyönyörű szürke masnis nadrág 36 - Jelenlegi ára: 3 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése